- Bedensel, ruhsal ve sosyal v.b.şartları sebebiyle özel ihtiyacı olan kişilerinuygun sağlık hizmetlerine daha kolay erişimini sağlamak.
- Hastalarımız,hasta yakınlarımız,çalışanlarımız,kamu kurumları,iş birliginde olduğumuz kişi ve kurumlara karşı 2010 yılından bu yana şeffaflık,dürüstlük,tutarlılık,ekonomiklik ilkeleriyle oluşturduğumuz güvenin
devamlılığını sağlamak.
- Hasta güvenliği konusunda HKS standartlarının hastanemizde uygulanmasını sağlamak.
- Hastalarımızın görüş ve önerileri doğrultusunda ihtiyaçların tespit edilmesini sağlamak.
- Hasta haklarının korunmasını sağlamak.
- Hasta memnuniyet oranını % 90 ın üzerinde tutmak.
- Çalışanlarımızın görüş,önerileri doğrultusunda ihtiyaçlarının tespit edilmesini ve karşılanmasını sağlamak.
- Çalışan memnuniyet oranını % 80 in üzerinde tutmak.
- Kurumsal Mevzuat ve yönetmeliklere uygun hareket etmek.
- Hastane alt yapı eksikliklerini minimize edilerek kaliteli ve sürekli sağlık hizmeti sunmak.
- Çalışanlarımızın hizmet içi eğitimlerini,sertifikalandırmalarını,yeteneklere göre uygun bölümde çalıştırılmalarını sağlamak.
- İhtiyaç dahilinde hizmeti kolaylaştıracak ve daha kaliteli hizmet verilebilmesi için gerekli tüm donanımları sağlamak,yeni yatırımlar yapmak.
- İç ve dış kaynakların etkin, verimli, ekonomik kullanımını ve sürdürülebilirliğini sağlamak.